Thursday 29 December 2011

PAS MENUJU KEHANCURAN. NIKA AZIZ SPIN KE TIPU...?

Kalau dah terdesak Ulama pun sanggup spin atau menipu..hebatlah ulama PAS nih...begitu juga dengan ahli totok PAS yang setiap kali memberi komen dengan maki hamun..syabas kepada mereka-meraka ini..telah menunjuk sikap mereka yang sebenarnya. 
RUJUK: 
PETALING JAYA - Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hassan Ali pada khamis menafikan beliau memohon ma'af kepada pucuk pimpinana PAS mengenai kritikannya terhadap parti itu sebelum ini pada pertemuan di kediaman rasmi Menteri Besar Kelantan di JKR 10, Kota Bharu, Kelantan kelmarin.
Penafian tersebut sekali gus menolak kenyataan Mursyidul Am, Datuk Nik Aziz Nik Mat bahawa Hassan memohon ma'af kepada pucuk pimpinan parti di atas keterlanjurannya. Hassan yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Gombak Setia membidas laporan portal rasmi PAS, Harakahdaily mengenai perkara itu.


Kesiannya tengok pada puak-puak PAS nih..bila orang dah kutuk tu bawa muhasabah diri, perbetulkanlah kesilapan. Bukannya buat spin dan tabur fitnah lagi dan sanggup maki-maki dengan kata nista. Buanglah sikap UJUB dan EGO dalam diri tu demi mendapat keredhaan Allah.

No comments:

Post a Comment