Thursday 29 December 2011

SEORANG PEMIMPIN KANAN PAS KENA TELUR TEMELAR.. PURGHHH

Pemimpin PAS ini belum kena telur temelar lagi di Kelantan..tetapi di Kedah pemimpin PAS ini dah kena telur temelar.Pemimpin ini datang ke Kedah dengan harapan untuk membuat onar dengan  memfitnah kerajaan pusat dan UMNO/BN. Namun rakyat Kedah sudah sedar akan pembohongan yang akanpemimpin PAS ni lakukan.

Khabarnya, Pemimpin PAS ini berceramah di dalam Wat Siam (Tokong Buddha Siam) bersama-sama dengan abang angkatnya, namun abang angkatnya memberi peluang Pemimpin PAS ini memulakan pembohongan terlebih dahulu.

Sedang rancak Pemimpin PAS ini berceramah, hinggalah ke topik mengangkat Mat Indera dan komunis sebagai pejuang kemerdekaan.

Tiba-tiba..

Kedebukkk.. Dua biji telor ayam Temelar busuk datang dari tempat orang ramai.

Kecoh juga la keadaan.. rupanya telor ayam temelar yang mengena Pemimpin PAS itu adalah merupakan  hadiah KHAS dari 'bekas homeguard' pada zaman komunis dulu. Mereka menyelarPemimpin PAS ini kerana berani menyanjung komunis, sedangkan kata mereka, komunis hari-hari bunuh orang di Tanah Melayu.

Kalau komunis perintah Tanah Melayu, jangan harap la kita nak dapat nama Malaysia. Bahkan jangan mimpin kita akan merdeka. kata mereka lagi.

No comments:

Post a Comment