Friday 6 January 2012

Mahasiswa Kelate Bersama Dato PA : kelate beruboh kelate maju, mahasiswa kelate napok hala tuju



Mahasiswa Kelantan Sokong Dato PA...... Sokongan penuh yang diberikan sangat mengharukan.

Mahasiswa adalah agen kepada rakyat marhaen.Di sini lah mahasiswa memainkan peranan yang cukup besar. Mahasiswa adalah golongan yang bebas dari mana-mana faham politik kepartian. Mereka berjuang atas nama mahasiswa. Mereka jatuh, mereka bangun, mereka tumbang, mereka bangkit, mereka dipasung, mereka direjam, semua atas nama mahasiswa. Ini yang sepatutnya berlaku. Dengan adanya minda bebas dari cengkaman parti politik, maka mahasiswa akan secara automatik merasa terpanggil untuk membela nasib rakyat marhaen, tak kira menguntungkan mereka atau tidak.

Kerajaan Malaysia memberi peluang yang cukup luas untuk berbincang apa saja termasuk Auku. Kerajaan Kita tidak bersikap kuku besi, tidak zalim seperti beberapa negara Arab sepertimana yang diketahui ramai.

Sekarang Kementerian Pengajian Tinggi menamanahkan kepada DATO PA meminda Auku berdasarkan pengalaman beliau dalam pengendalian KPT terdahulu. Sekarang Menteri KPT telah bersedia dan akan membentang pemindaan AUKU dalam sidang parliman akan datang.


No comments:

Post a Comment